Podstawa prawna:
- RozporządzenieMEN z dnia 20 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U poz.493)
- Rozporządzenie MEN z dnia 20 marca w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U poz.492)
Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego informuje o sposobie i trybie realizacji zadań szkoły zaocznej w okresie czasowego ograniczenia jej funkcjonowania:
- Od 25 marca 2020 r. nauczyciele szkoły zaocznej przystępują do realizacji podstawy programowej w sposób zdalny, przy użyciu narzędzi dostępnych dla nauczycieli
i słuchaczy. - Zajęcia w szkole zaocznej odbywają się zgodnie z planem zajęć, opracowanym na każdy zjazd dla słuchaczy semestrów GR 1 i Gr 2 i podanym na stronie szkoły.
- Nauczyciele opracowują i zamieszczają na stronie internetowej, w zakładce Materiały Edukacyjne – materiały dydaktyczne dla słuchaczy szkoły zaocznej, w ilości odpowiadającej liczbie godzin konsultacji zamieszczonych w planie zajęć na dany zjazd.
- W trakcie zajęć sobotnio-niedzielnych nauczyciele pełnią dyżury konsultacyjne. Forma kontaktu poprzez maile czy media społecznościowe ustalana jest indywidualnie przez nauczyciela.
- Każdy słuchacz ma obowiązek pobrać oraz zapoznać się z materiałami edukacyjnymi przygotowanymi przez nauczycieli.
- Po każdej jednostce materiałów dydaktycznych będzie zamieszczony krótki test, sprawdzian, ćwiczenie, zadanie itp.
- Słuchacze, po zapoznaniu się z materiałami edukacyjnymi rozwiązują test/sprawdzian
i wysyłają rozwiązania na adres mailowy nauczyciela. - Zapoznanie się z materiałami edukacyjnymi i rozwiązanie zamieszczonego testu odbywa się podczas dni zjazdu (sobota-niedziela)
- Przesłanie rozwiązanego testu jest jednocześnie potwierdzeniem obecności słuchacza na zajęciach. Nauczyciele wyniki testu prześlą słuchaczom, podczas dni zjazdu (sobota-niedziela).
- Słuchacze składają prace kontrolne – zgodnie z terminarzem składania prac kontrolnych, przesyłając je na adres mailowy kancelarii szkoły : kancelaria@ckziumm.edu.pl
- Wszelkie sprawy związane z osobistą wizytą w kancelarii poprzedzone są zgłoszeniem telefonicznym 25 758 34 15. Kancelaria jest nieczynna w soboty i w niedziele, w tygodniu czynna w poniedziałki, środy, piątki w godzinach 8-16.
- Nauczyciele i słuchacze przestrzegają zasad Ochrony danych osobowych podczas pracy zdalnej.